Zajmujemy się przygotowaniem deklaracji podatkowych dla przedsiębiorców. Zajmujemy się terminowym i rzetelnych przygotowaniem dokumentów. Pomożemy Ci zadbać o terminowe wywiązywanie się z obowiązków, narzuconych przez przepisy prawa podatkowego. Dzięki temu unikniesz odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia i zabezpieczysz się przed nieprzyjemnościami i stresem, związanymi z kontrolą ze strony organów nadzorujących.

Współpracujemy z przedsiębiorcami, działającymi w różnych sektorach gospodarki. Dzięki regularnemu kontaktowi z licznymi Kontrahentami potrafimy dostosować formy i sposoby działania do potrzeb, wynikających ze specyfiki prowadzonej działalności. Pomagamy również w pełnym wykorzystywaniu narzędzi optymalizacyjnych, które pozwalają w legalny sposób obniżyć wysokość należności podatkowych, czyli oszczędzać, a uzyskane w ten sposób środki możesz inwestować w dalszy rozwój firmy.

Zakres usług

Zajmujemy się sporządzaniem deklaracji, które następnie są przekazywane do stosownych urzędów w formie papierowej bądź elektronicznej. Jednocześnie zwracamy uwagę na ochronę wrażliwych danych, zawartych w dokumentach, stosując liczne narzędzia ochronne. Nasze działania mają przejrzysty charakter, a Ty w każdej chwili masz w nie wgląd.

Przygotujemy dla Ciebie deklaracje dotyczące:

• podatku od towarów i usług — podatek VAT,
  • podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • podatku dochodowego.

Każde sporządzenie deklaracji podatkowych traktujemy w indywidualny sposób, dobierając formy działania, które będą najkorzystniejsze w danej sytuacji. Jeśli potrzebujesz fachowej i rzetelnej pomocy zespołu księgowego, która będzie oparta na wzajemnym zaufaniu i dialogu, zapraszamy do współpracy.

Zajmujemy się również rozliczeniami zagranicznymi dla przedsiębiorców. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą.