Zajmujemy się rozliczeniami z ZUS. Współpracujemy głównie z małymi i średnimi przedsiębiorcami, prowadzącymi działalność w różnych branżach. Każdy właściciel działalności gospodarczej zobligowany jest do opłacania składek ZUS za siebie. Jeżeli dodatkowo zatrudnia pracowników, to musi również odprowadzać składki za nich. Obowiązek opłacania powstaje w momencie rozpoczęcia działalności gospodarczej, a ustaje wyłącznie w momencie jej zawieszenia.

Obowiązkowe ubezpieczenia

Społeczny obowiązek ubezpieczeniowy trwa nieprzerwanie od momentu rozpoczęcia działalności gospodarczej aż po jej zakończenie. W tym czasie przedsiębiorca podlega ubezpieczeniu:

• emerytalnemu,
  • rentowemu,
  • wypadkowemu,
  • zdrowotnemu.

Jedynym rodzajem dobrowolnego ubezpieczenia społecznego jest ubezpieczenie chorobowe. W ramach prowadzonej działalności gospodarczej pomagamy Klientom w ustaleniu wysokości zobowiązań publiczno-prawnych.

Zakres prac związanych z rozliczeniami z ZUS

W związku z rozliczeniami z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych zajmujemy się:

• comiesięcznym wypełnianiem stosownych deklaracji,
  • uzupełnieniem formalności wymaganych przez urząd,
  • udzielaniem porad w zakresie wyboru konkretnych rozwiązań,
  • stosowaniem należnych ulg.

Nasze działania są ukierunkowane na przynoszenie Klientom jak największych korzyści poprzez stosowanie legalnych narzędzi optymalizacyjnych.

Kompleksowe wsparcie przy rozliczeniach z ZUS

Oferujemy kompleksowe wsparcie przy dokonywaniu rozliczeń z ZUS. Na bieżąco śledzimy zmiany zachodzące w prawie podatkowym oraz prawie pracy. Dzięki temu wdrażamy stosowne rozwiązania w struktury firmy. Współpracując z nami, nie musisz korzystać z zewnętrznego podmiotu, który zajmie się obsługą kwestii formalnych związanych ze składkami zdrowotnymi czy emerytalnymi.

Zrobimy to dla Ciebie, oferując jednocześnie obsługę kadr i płac. W Twoim imieniu zajmiemy się formalnościami, wypełnianiem stosownych deklaracji, ich archiwizacją oraz kontaktem z urzędem. Jesteśmy świadomi tego, jak wrażliwymi danymi są te, dotyczące finansów i pracowników, dlatego działamy w przejrzysty i dyskretny sposób.

Stosujemy odpowiednie formy zabezpieczania dokumentów, aby te nie dostały się w niepowołane ręce. Zapewniamy Ci również stały dostęp do archiwum dokumentów, gdzie te są odpowiednio posegregowane i ułożone w chronologiczny sposób. Przez to na wypadek kontroli nie musisz się obawiać o ewentualne niedociągnięcia czy problem z przedstawieniem konkretnych zapisów. Zapraszamy do współpracy.