Zajmujemy się rozliczeniami rocznymi małych i średnich przedsiębiorców. Zakres czynności, związanych z rozliczeniem, jest uzależniony od wielkości prowadzonej działalności gospodarczej, wybranej formy opodatkowania. Oferujemy kompleksową i profesjonalną obsługę zespołu księgowego, który przygotuje rozliczenia na podstawie obowiązujących przepisów prawa, uwzględniając zastosowanie rozwiązań, które będą najkorzystniejsze z punktu widzenia Twojej działalności. Stosowane optymalizacje pozwalają oszczędzać, abyś mógł przeznaczyć uzyskane w ten sposób środki na dalszy rozwój biznesu.

Obowiązek wykonania rozliczenia rocznego

Przedsiębiorca ma obowiązek zamknięcia roku obrotowego i wystawianie rozliczenia rocznego, jakim jest PIT-11 do końca lutego roku następującego po roku rozliczeniowym. Na podstawie sporządzonej dokumentacji dokonuje się rozliczenia z Urzędem Skarbowym. Dane uzyskane na podstawie ksiąg, wyliczeń i sprawozdań firmy wskazują, jaką kwotę podatku dochodowego należy uiścić do właściwego urzędu. Zajmujemy się wypełnianiem stosownych formalności zarówno w tradycyjnej formie, jak i elektronicznej. W razie jakichkolwiek problemów zajmiemy się w Twoim imieniu kontaktem z urzędem, bazując na doświadczeniu w branży i znajomości praw oraz obowiązków podmiotów podatkowych.